liczba wyświetleń:

wtorek, 7 sierpnia 2012

new oksy.

Trzy lata temu zaczęły się moje problemy ze wzrokiem, nie wyraźnie widziałam itp. Poszłam do okulisty i dostałam okulary ale tylko do noszenia w najbardziej potrzebnych momentach (szkoła), no i po takim czasie stwierdziłam że trzeba odwiedzić jego znowu i sprawdzić mój wzrok. Dostałam mocniejsze okulary i lekarz powiedział że mam w nich chodzić cały czas, chyba że na starość chcę nosić szkła tak grube jak denka od słoików :) Oczywiście czego nie chcę, dlatego kupiłam nowe okulary i od kilku dni przyzwyczajam się w nich chodzić na co dzień :)



Zapisałam się na prawko i teraz wolne chwile spędzam na rozwiązywaniu testów :)

całuuuje darciek.

45 komentarzy:

  1. haha moglabys nosic takie szkiełka jak stępień z 13 posterunku :D
    ślicznie Ci w tych okularach :)
    Ja się uczyłam 2 tygodnie testów na pamięć :D i mialam max punktów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak robiłam :D
    Haha :D no ja bym się bała soczewek :)
    Myślę, że wszystko dobrze, bardzo podoba mi się to mieszkanko i już jest nasze, ale wprowadzimy się jakoś pod koniec września :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z dwoma koleżankami z licealnej klasy, zawsze taniej i raźniej :D co najważniejsze: nie będzie smutno!;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję :) i że się utrzymam na moim kierunku aż do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też kiedyś nosiłam okulary :)) teraz pozostały mi tylko drobne problemy z, oczami ale okularów nosić nie muszę :)
    co niektórym okulary bardzo pasują ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. też robię prawko ;) no i po zdaniu co 5 lat będziemy musiały chodzić na badania, bo obie nosimy okulary, ale bardzo polecam soczewki, dużo wygodniejsze jest w nich życie niż w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie, że za mną :) dzisiaj była moja 5 jazda, ale wcale nie jest tak strasznie jak mi się wydawało, trafiłam na bardzo miłego instruktora :) a Ty jak tam? też masz pierwsza jazdę za sobą?

      Usuń
    2. Dzięki, tobie też życzę udanych jazd :) na początku można się trochę stresować, bo ja np. zapominałam żeby wcisnąć sprzęgło i samochód gasł na światłach, albo rondzie :)

      Usuń
  7. Do twarzy ci :)

    Zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie w nich wyglądasz :) Ja też mam okulary od kilku lat, ale nienawidzę w nich chodzić i może wreszcie pod koniec sierpnia będę miała soczewki.
    Powodzenia na kursie :) Ja trzeci raz oblałam egzamin niedawno ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie Ci w tych okularkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo ja bardzo emocjonalnie podchodzę do sportu i reaguję strasznie żywiołowo :P
    Chciałabym wreszcie zdać, bo już mi się znudziło sponsorowanie WORDu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się po prostu popłakałam. Po takich meczach nie umiem się nawet złościć, po prostu jest mi cholernie żal.
    Są tacy, którzy zdają i za pierwszym. Znam kilka osób, a część z nich wcale tak dobrze nie jeździ. Jedna osoba nie miała nawet normalnego kursu, tylko ze znajomym instruktorem jeździła tak byle kiedy i aby szybciej, na egzaminie popełniła dużo błędów, ale ją przepuścił. A ci co jeżdżą naprawdę dobrze (nie mówię tu teraz o sobie, ale ogólnie) muszą się męczyć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chyba też zaczne nosić swoje oksy częściej chociaż wade mam mała bo 0,25 .
    Powodzenia w rozwiązywaniu testów mnie za pół roku też to czeka ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdj. :)

    Zapraszam do mnie http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam identyczną historię z okularami jak Ty:D najpierw musiałam nosić tylko do czytania, a po roku na stałe, bo będę ślepa jak kret na starość. a oprawki wybrałam sobie podobne ;D;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty Renee, do wygrania dowolna para :)
    http://karo-just-me.blogspot.com/2012/07/wygraj-dowolna-pare-butow-renee.html

    OdpowiedzUsuń
  17. pasuje Ci te okularki:) powodzenia w zdawnaiu na prawko:)

    zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. okulary nie są złe. sama noszę od trzeciego roku życia czyli już 16 lat i mi kompletnie nie przeszkadzają, nawet je lubię, bym powiedziała. ;] a Tobie jest w nich dobrze, nawet do Ciebie pasują. przyzwyczaisz się. ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama mnie ostatnio o niego poprosiła :) a po znajomości zawsze można coś wykombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam :denka od butelek" -10 noszę i żyję ;)
    Trzymam kciuki za prawko - w ubiegłym roku całe lato spędziłam z "ELKĄ" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też noszę okulary , od zerówki , więc szmat czasu .Wygladasz w nich ślicznie . :)
    ________________________
    Jeśli możesz , kliknij na
    link OASAP w moim nowym
    poście. Z góry Dzięki ; *

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty się nie masz czym przejmować, bo w okularach i tak wyglądasz ślicznie! :)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie w nich wyglądasz :***

    OdpowiedzUsuń
  24. love this photo and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie Ci w okularkach , powodzenia na testach:)

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo-inspire.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka jesteś śliczna ;)
    okulary <3
    + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne oksy, do twarzy Ci w nich! powodzenia w nauce do prawka :D
    dziękuję za wizytę na blogu i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie Ci w nich :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie wyglądasz! ;) Ja jeszcze ciągle noszę okulary tylko do czytania labo komputera. Hmm,może obserwujemy? ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Blog przykuwa uwagę! Na pewno jeszcze tutaj zajrzę. Miłego dnia!

    http://lipoooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. też się zapisałam na prawko;d

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie Ci w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. swietnie wygladasz:) ja juz na szczescie mam prawko;) zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  34. No cóż, ładnemu we wszystkim ładnie, okulary potrafią czasem nawet dodać uroku :)

    OdpowiedzUsuń